Sunday, January 23, 2011

pengasas tarian shuffle ialah seorang kanak2....

Ohooooiiii.....lame rasenye aku x hapdate....busy siot....nak lukis pon x sempat....

Ok sekali lagi....tajuk memang nak havoc je..haha....

Ceritenye macam ni....... time kecik2....memang aku allergic giler nampak bedak ......allergic ape?......alergic nak buat nakal....

Mule2 aku tengok je dulu bedak tu.....


Lepas dah make sure takde orang nampak....maka....timbullah niat nakal yang telah lame ku pendam...ekekeke~



Ape lagi.....aku pon ambik bedak tu...pastu letak banyak2 atas lantai....kalo boleh, nak habiskan satu botol terus.....rase cam syok je tengok habuk2 putih tu jatuh....



Yang aku ingat.....lepas je aku tuang bayak2....aku suke pijak bedak tu....rase best giler babeng pasal lantai tu jadi licin....kadang2 semua jenis tarian keluar...bukan stakat shuffle, tarian twist pon aku buat..hehe



orang kata malang x berbau......tapi aku pasti malang kali ni berbau bedak jonsen baby.....tiap kali aku buat bende alah ni mesti kantoi...DEMN!....of kos la....tak ke pelik tetibe ade bau bedak yang kuat....sigh~


haih.....takpelah...eh, sedang aku menggodek godek encik google....jumpe gak situasi yang lebih kurang....korang tengok ni....


Hahaha! innocent je muke dier......tapi budak ni main tepung....aku main bedak...hehe

psssst~.....x sabar nak tengok green hornet malam ni : P
and aku tengah lukis gambar2 pemenang kontest kecil kecilan..hehe

20 comments:

  1. dulu aku pun suke main bedak gak.. isi dlm pusat smpai penuh.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. haha .
    seronok maen bedak .
    tapi skrg ni , bila adik saya maen bedak , saya mara dia .
    cuz nanti saya yang kena kemas . hak9 !

    ReplyDelete
  3. hahhaa..aku salu trik tlinge ank sedare aku g2..sbb die suke maen bedak n krim2 kcantikan mak die..hahaha:P

    ReplyDelete
  4. jmpa mlm nie wei....cpt2 siapkan kartun aku..hehe

    ReplyDelete
  5. xpenah main bedak gini dulu coz mak selalu sorok haha

    ReplyDelete
  6. BUDAK2 MMG SUKE MAIN BEDAK KAN..HEHE..BESTNYE YG BERTUAH TU DPT LUKISAN DR ROQ..NAK JUGAK..HAHA..X MALU

    ReplyDelete
  7. sama ar.. dulu aku tabur bedak atas lantai.. pastu pakai stokin.. mmg main luncur2 beb

    ReplyDelete
  8. Aku budak baik... tak buat semua tu..
    hahaha

    ReplyDelete
  9. bedak kn kalo kt lantai die licin kan..ha, sendiri letak ...dan2 sendiri gak yg jatuh telentang..huahuahua..pengalman kecik2 la...ngee

    ReplyDelete
  10. roq : terbaik..ai sokom stetmen yu "budak kecik yam jadi pengasas shafel"...coz ai pun sama masa kecik dulu...pastu kena jerit ngan ma ai...koh koh koh

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1. New Entry "^ CuTi PanjaM !!! Best nye..koh koh koh ^"
    2. New Entry "CONTEST KAMI POSE COMEY"

    ReplyDelete
  11. ahahahahaha.....semua bebudak sker main bedak kay....serius....

    ReplyDelete
  12. mesti ko comey dedulu time berdak bertapuk kan ..hahhaha klu anak aku ... dah dah lama kena piat telinga...

    ReplyDelete
  13. ak nyilu ngn bedak ! so..ak susah nk pegang bedak hahaha !

    ReplyDelete
  14. haha bro . serius sama . aku ingat masa kecik2 dulu aku je suka tabur bedak atas lantai . rupenye ramai lagi yg buat camtu .

    ReplyDelete
  15. hoho..bedak je?..kl pmpuan suka men alat2 make up!..abes dicontengnya 1 muka..compact powder..maskara..segala mak nenek sume nk try..ha ha ha

    ReplyDelete
  16. betol3... serunuk toll maen bedak.... terase diri nieh putih melepak gitu... hahaha... tapi pastu siap ar kene sembor ngan mak... hahaha

    ReplyDelete
  17. dtg menjenguk !! hihihihi,.
    ank sedare always wat bnde ni,..
    pantang lepe bedak,..abes d tabur ! hahahahaha

    ReplyDelete
  18. kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannn!!! skang dah jadi mak, cepat2 sorok bedak tinggi2 sebelum akalan anak2 jadi mcm mak dia masa kecik2

    ReplyDelete

men men komen