ohooooiiiii~
dah beberape entry aku menunjukkan penghargaan kepada follower2 aku......sebab?....of kos sebab aku sayang korang...... :).....tapi mungkin ade mereka2 yang baru yang kurang memahami konsep sebenar blog ni......
aku cipta blog ni sebab nak membangkitkan nostalgia yang mungkin korang jugak alami....bacalah....nanti korang paham.......
entry ni aku terpikir mase aku nak on kipas aku......
mase kecik2 dulu.....aku suke giler nyanyi depan kipas.....bajet suare sedap la dengar effect vibrate2 tu..... antara lagu femes ialah lagu ALONG....along mana?....ala.....along yang ade SITI SIFIR tu......tau?.....ape kejadahnye aku nyanyi lagu pon aku x tau....demn!...
hahaha.....nak dijadikan citer.....kadang2 biler nyanyi siap terpakai nada tinggi......hambik ko kene sound ngan akak.....dah kene marah baru nak sedor....hehe
haha...dah besar2 ni, takdelah pulak aku nak syok sendiri nyanyi depan kipas.....memang nak makan kasut saiz 11 la kalo aku buat camtu.......tapikan, ade jugak aku ajar anak buah aku bercakap depan kipas, pasal cam cool jek.....kalo anak buah aku nangis , aku dukong dier, bawak depan kipas, pastu cakap "aaaaaaaaaa" .....konpem dorang terus diam pasal excited ...HAHA




haha...comelllll..tp xpernah plak bw anak sedara depan kipas..sbb nnt die ckp smbil bersembur air liur..hehe
ReplyDeletehoho...bijak juga idea tu...
ReplyDeletetingat masa kecik dulu
ReplyDeletemcm besh je nyanyi depan kipas angir, dgr sore sendiri bergegar2..ekekekkeke
hahah!!selalu je nynyi depan kipas.
ReplyDeletepastu pasan bahawa suara sangat best
:))
atie:yang tu kategori bawah umor....xde gigi...memang la menembur..haha
ReplyDeleteogosh: yes! cube try :)
kak atty's: best kan?....heeee :D
nisa: haha...samelah :)
ReplyDeletedlu kcik2 ade gak wat mcni..kan best law ade mic mcm kipas..heheh
ReplyDeletesore jadi unik
ok...akak pernah buat dulu..hehehhehe
ReplyDeletetp kalu bwk bb dpn kipas make sure pakai had yg rendah sbb mcm boleh lemas je..:)
ude... dlu ahkak pn nyanyi dpn kipas... igt lagik nyanyi lagu untukmu Ibu.. exist.. mmg sejibik sore cam mamat.. hahah...
ReplyDeleteskangni ade gak wat kt iman.. dia nangeh kan.. akak bwk dpn kipas.. ralit seketika.. tgk kipas berpusing laju.. siap kelip² mata.. huhuh...
hahhaa.. mmg lawak.. dlu mse kecik2 mmg rse hebat bile dpt nyanyi dpn kipas... rse vogue abes.. pdhalnye da mcm hape kalo org dgr.. hahahaha...
ReplyDeletenyanyi depan kipas kan .. sama tak feel nyanyi masa naik kete ngan muka tayang kat tingkap ..?hehehe ...
ReplyDeletehaha sama dow . dulu nyanyi depan kipas ! :D
ReplyDeleteHaha...sama roq..aku pun heran suara aku boleh jadi sedap bila nyanyi depan kipas... takpayah nak buat teknik getar2 bibir tu..haha
ReplyDeleteGOOD JOB!
ReplyDeletehahha..masuk abuk kaw2 lak tu..hihih
ReplyDeletehahha , tuh hobi time ribena dulu ;p
ReplyDeletehehe..pnh gak wat gitu kat anak sedara, mengekek suke..comeynye lukisan2 roq ni....
ReplyDeleteidea boleh go ar bro... hehe..
ReplyDeletenanti try.... ^^
adeehh teringat lak zaman kocik2 dulu..weols pun selalu gak nyanyi depan kipas hehehe
ReplyDeletenow anak weols terikut cara weols huhu...
haha , serious comel gila hobi ni . ari pun penah buat masa kecik kecik dulu lepas tu berangan tengah buat konsert . huhu .
ReplyDeletenak try la pasni...hehe..
ReplyDeletegua pun dulu slalu nyanyi dlm kipas..eh silap...depan kipas..,
ReplyDeletewei wei..suka kartun lu..demmm
hahaha.. aku igt aku sorang je penah wat keje camtu.. hahahaha
ReplyDeletealamak.. kipas gua kat siling.. cmner bro? x samapai..
ReplyDeletehahaaaa siyesss lawak! comel lukis kakak tu =)))
ReplyDeletememang kan, kalau nyanyi depan kipas suara budget sedap gilaaa! haha :)
ReplyDeletebetoi betoi!!! aku penah buat!!!
ReplyDeletehaha . aku pun slalu wat camtu . stylo syial .
ReplyDeletewaaa...saya pun minat lukis...sy ada gak lukis dlm blog...tgk la kat link nie Ok kalau rajin..hehehe
ReplyDeletehttp://kuronofu91.blogspot.com/2010/12/komik-blog-aku-my-little-candybahagian.html
http://kuronofu91.blogspot.com/2010/12/komik-terawal-aku-baca-tau.html
http://kuronofu91.blogspot.com/2010/12/poster-aku-lukis-tahun-lepas.html
http://kuronofu91.blogspot.com/2010/12/misi-mencari-kerja-duit-tapi-bukan-dari.html
http://kuronofu91.blogspot.com/2010/12/poster-untuk-tahun-2011-tahun-arnab.html
betul3.. saya pun penah praktikkan benda ni. mmg berkesan!
ReplyDeleteaku pun selalu buat mase kecik2 . siap ajar adek2 sedara aku agy . kitorang nyanyi . pastu kdg2 memekak kat depan kipas sambil cakap "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , tu bulan !) hehe . suare pergh , best . cam duk kat area yang echo . haha
ReplyDeletea'ah la!!.mse kecik dulu slalu nyanyi dpn kipas. dh lupe dah. sib bek roq refreshkn smula. balik ni nk buat smula la..hahahaaa~
ReplyDeletenice blog..
ReplyDeleterasenye cam penah wat je bnde ni time kecik2 dulu..
ahahahahaha....betul betul betul....mmg budget suara sedap giler nyanyi depan kipas....serius.....ahahaha.....
ReplyDeletehahahaha pjg gelak coz selalu buat bawa ank depan kipas pastu sebut 'aaaaaaa' ke 'waaaaa' ke rasa best je suara bergeseran dengan angin kipas hehe
ReplyDeletewahahahha!!...btol2..aku sokong..mase kecik pon aku suke nyanyi lagu depan kipas..suara tu mcm bergetar..mcm best..haha
ReplyDeletesame r..aku pon wat camtu gak kat anak buah aku..rasa batak plak bile die ketawa..btw thanx lawat blog aku,cmne ko jmpe pon x taw(sbb aku x aktif membloging)
ReplyDeletehehehe.. sapa masa kecik2 dulu tak penah nyanyi depan kipas, cepat ngaku!!
ReplyDeletetak penah tak ketawa bace blog roq...hilang tension...terbaiiikkk la....
ReplyDeletehehehe.. pecah perut cik cujie bace entry roq nie! bes sgt3.. gud luck ok! =D
ReplyDeletengee~~