Tuesday, December 14, 2010

sorry sorry naik fery

Yohuhuhu!......lame giler aku x update blog kan....siap ade yang tanye....."dah bosan ke??"..
huhuhu...bukan2!.........aku dah siapkan banyak entry....cume tinggal letak kat blog je....ngeh3...

anyway by the way tupperway......aku telah di"tag" oleh ramai blogger dan satu pon tidak berbalas......
huhuh....itu x bermakne aku ni sombong ye.....aku cume x de idea camne nak menjawab dengan kretip....scannar pon problem....kalo korang prasan....apabila perkataan "tag" disebut dua kali dengan cepat.....ianye akan membunyikan sesuatu yang lebih menarik....."tagtag".....
ARGHH! ape ni??!! lucahhh!

8 comments:

  1. tagtag?
    hahahha

    ade2 jela..
    malas ye..hahahah
    anyway anda ditag!

    ps:gurau je..
    lalalla~~

    ReplyDelete
  2. huhu.....jangan la tag lagi :P....x sempat...huhu

    ReplyDelete
  3. pandai buat org ketawa kan pg2 ni :)

    ReplyDelete
  4. selalunya sorry2 naik lorry kan? dah tukar ke pengangkutan air yek. ahaha.

    ReplyDelete

men men komen