Thursday, December 30, 2010

Mayat Hidup Semula di Malaysia

Ohoooooiiiiiii~

OK......entry hari ni aku nak korang berimaginasi....boleh?....mestilah boleh kan?...hehehe

Kronologinya, korang bosan sangat dudok rumah......lalu korang pon keluar rumah nak jalan2....tapi korang rase macam kene ikot seseorang.....
dengan pantas korang menoleh ke belakang.....dan korang nampak.....ZOMBIE!!
Ape lagi.....korang pon lari sepantas yang korang boleh.....
Nak dijadikan cerite....dandan lak korang tersadung pastu terjatuh.....zombie tu betul2 blakang korang nak makan daging korang dah ......
Dalam kekalutan melampau....korang terlihat satu bende yang berdekatan yang boleh dijadikan senjata dan sikit je lagi korang nak dapat sentuh "senjata" tu....
Orait....sekarang kembali ke dunia nyata......korang nak tau tak senjata ape yang korang dapat?......mudah sahaja....
SILA LIHAT KE SEBELAH KIRI ANDA, BENDE APE YANG PALING BERDEKATAN

hahahaha...mudah sahajakan?.....aku dapat remote astro.....camne nak serang zombie ni?....sekarang bagitau korang dapat ape pulak....hehehe


21 comments:

  1. akak nmpak keyboard..he he he...

    lukisan ko mmg comel....

    ReplyDelete
  2. ha ha ha ha..
    jari jemari halus ku terus di keyboard dik..hik hikh i

    ReplyDelete
  3. hahahaha....smua jawapan pon keyboard......xkanlah korang nak cabut keyped satu2......haih...kene edit sikit ni....huhu :P

    ReplyDelete
  4. er...er....
    dpt sebotol nutella...
    aku xrsa zombie mkn nutella -.-"

    ReplyDelete
  5. aku dapat botol mineral kecik CACTUS...air nye tggl half botol tu je la...haha...

    ReplyDelete
  6. bantal...sedap buat tidoq...hak3

    ReplyDelete
  7. CPU , baling kat kepala zombie sodapp ni! :D

    ReplyDelete
  8. aku tengah garu garu bontot aku pakai tangan kiri.
    err, does that count?

    (btw, apsal kau lari tadi macam pondan?hahaa)

    ReplyDelete
  9. adik ak kt sblh kiri nih..
    cmne ek..???

    ReplyDelete
  10. ada kotak ayam kfc.. aku xtouch lg ni.. nk kena kasi zombie tu ke? abis la ayam aku..

    ReplyDelete
  11. ada bantal biri2 kat depan ni... sambung tido pun best! mak kata, kalau mimpi pasal hantu, bangun pastu terbalikkan selimut kaki ke kepala, kepala ke kaki... kekekeke
    Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

    ReplyDelete
  12. pensil case.Hhhahaha zombie tu mesti pecah perut siap kate ko nak lawan ak gune pensil case je ke? ngeee T__T

    ReplyDelete
  13. errr air nescafe . ye nescafe mungkin kelemahan zombie .!

    ReplyDelete

men men komen