Wednesday, December 22, 2010

lelaki melayu perompuan negro

ohoooooiiiii..........

wuwuwu.......aku rase sedih giler macam disahkan menopos.....
aku balik kampung...tenet xde .....pergi cc ingat nak update blog......rupe2nye gambar x leh edit plak....wuwuwuw~

selamat ade gak aku sediakan entry yang x payah edit gambar banyak2...
video kat bawah ni aku jumpe kat ewwtube....korang tengok dulu...

dah puas melihat perompuan negro ??......kalo korang nak tau, time aku kecik2 aku "ketagih" tengok video lagu ni.......lagu dier aku rase best giler......
dan aku sangat pasti korang akan melihat pompuan seperti ini......(siap lukis, x bley blah).....
gambar x edit huduh nak mampus


betul x korang nampak minah bibir tebal ni......aku pon x pasti kenape cambest je tengok muke minah ni........
pastu mule aku terase ragu2 akan video kat atas......adakah aku menyukai lagu itu sebenarnye, atopon pompuan yang menari......otopon aku memang menyukai perompuan negro?.......ARGGHHHHHHH!!!

9 comments:

  1. adakah anda mnyukai negro?ahahhaha~

    ReplyDelete
  2. hahaha taste songsang.... kata nak pompuan jopunn...

    ReplyDelete
  3. he he he...wpun negro tetap perempaun roq...xpe...jgn suka lelaki negro sudah....

    ReplyDelete
  4. wah sape nak mcm 2?
    ada ek laki melayu nak gurlz bibir tebal??

    ReplyDelete
  5. hahaha!
    i dont know what to say :p

    ReplyDelete
  6. hahaha..suke pmpn negro..??
    bibir tebal.??
    ish..
    sye yg mempunyai bbr tebal ni..cm rse nk sorok aje..

    ReplyDelete

men men komen