Monday, December 27, 2010

Mak korang pernah tak??

OWH HOOiiiiiiii~

entry ni aku terpikir time makan nasik tadi.....gigih giler buat......
mase kecik2 dulu la kan, kalo bab2 makan memang malas giler....kalo mak x suap, jangan harap nak makan sendiri....asyik pikir main je.....haha
 
memang best kalo mak suap.....tapi satu je yang x best, biler mak suap, kene makan sampai habis ....... tak kire berape banyak nasik ade atas pinggan tu......kadang2 rase nak termuntah pon ade...huhu

Tiap kali aku tak nak makan sampai habis....dengan muke menakutkan, mak aku akan cakap macamni.....

Mau nyer aku x cuak..... dah la time tu jahiliah  lagi....imaginasi mengarut je....kadang2 aku imagine nasik menangis dalam tong sampah........memang la horror giler kan?
Tapi bagus jugak mak aku buat camtu....sampai hari ni aku kalo makan nasik je mesti cube sedaye upaye nak habiskan......x baik membazir.......huhu....eh jap2......aku dah besor2 ni ade gak kadang2 imagine nasik2 kecik tu nangis.....camni ha
Ahahaha....comel je kan....rase nak picit2........

17 comments:

  1. wah sameler pengalaman uols ngan weols..tapi now makan suap sendiri tak pun suapkan anak2 huhu

    ReplyDelete
  2. comel gile sayur2 menangis!hahah..em,sme ah dolu2..mak and neneksss juga slalu je ckp cmtu..rindu plak nak makan suap2 nih..hahha~

    ReplyDelete
  3. alololo~comelnye nasik tu menangis..haha~
    tp masa kecik pernah wonder, 'takkan lah nasik nak menangis sbb kita tak makan? patotnye happy sbb kite tak makan die? yelaa..tak takot ke kena makan??'
    hehee..
    ;D

    ReplyDelete
  4. kalau makan tak abis, mak kita nak lari masuk hutan belakang rumah...!

    ReplyDelete
  5. kalau sekarang nasik mungkin ketawa sebab tak dimakan.. aneh jugak nasik menangis sebab kalau tak dimakan mestilah gembira.. kah3

    ReplyDelete
  6. " nnt dia nangis kita pujuk"
    knape x jawab camnie..
    muhahaha

    ReplyDelete
  7. bagi aku kalau mak suapkan, makanan tak sedap pun boleh jadi sedap tau. mak aku rajin suap jugak, suap ubat kat mulut aku. haha

    ReplyDelete
  8. sy syak semua mak2 gtaw macam tu la kat ank2 dy...

    ReplyDelete
  9. akak dulu masa kecik2 tang makan ok jer..tulah akak membesar bagai johan..he he he

    mak akak lagi lah, dulu masa abg akak kecik2..siap dia letak rotan tepi pinggan tu...kalu x abis mkn kene rotan....sbb abg akak tu ssh mkn masa kecik2

    ReplyDelete
  10. time mak aku suap kechik-kechik dulu kalau x nak makan/ x abis makan nanT malam mimpi kene makan ngan harimau serammmmmmm

    ReplyDelete
  11. Haha.
    bongok roq.
    aku paling suka tgk nasi nangis2 tuu.
    rasa nak picit. ahaha

    ReplyDelete
  12. yg paling best kn..bile gempal2 nasi tu..pastu mak suap..
    kadang2..lauk mcm ikan gorang..campur nasi..gaul dgn kicap pn best..hehehe

    ReplyDelete

men men komen