Tuesday, August 2, 2011

Owh Shittttt !!!!



Ohoooiiii~


ape kejadah aku bagi tajuk entry pon dah mencarut dibulan mulie ni? (ayat macha)....haishhhh....citernye camni.....


pagi tadi aku kene kejut ngan Kak Biha Montel...suroh anta die pergi keje....dah la tido lambat....super ngantuk kot..


Dengan perasaan malas aku pon bangun.....aku sbenarnye x brape boleh sangat makan pagi2 ....termasuk lah sahur......tetibe aku terase cam sakit perot.....
Tapi aku tengok akak aku cam dah lambat je...aku pon ignore je la rase2 nak terberak tu.....aku pikir aku boleh tahan sekejap....Aku pon pergilah anta akak aku yang mengambil mase 15 mnit nak sampai tempat kerje dier...
Nak diadikan citer....dalam 2 minit aku anta kak biha tetibe perot aku meragam kaw2!...demn!....rase nak tecirit kot!...rase taik cam dah ujung2 lubang bontot......aku tahan dari kuar sampai rase panas bontot...hahaha.....Dengan lajunye aku menempoh perjalanan 15 mnit yang begitu x selese ....cisssss!!!
Moral of the story??? Beraklah dulu sebelom memulakan perjalanan....sesugguhnye menahan cirit sewaktu memandu adalah perkare yang menyiksakan!!

*psssstt~/ kalau suke blog aku letakah dalm bloglist korang sebab insyaallah aku update tiap2 hari, kalo suke entry ni....sila like kat bawah .hehehe


41 comments:

  1. demmmmm.........

    ntah2 dh berak dlm sluar kot =p
    hahahaha..

    ReplyDelete
  2. baik ko terus terang..ko berak dlm seluar tak?? hahaha

    ReplyDelete
  3. mesti dah tercirit tu.
    hahaha
    sesungguhnya menahan berak itu amatlah seksa.
    kehkeh

    ReplyDelete
  4. alamak, ak dh prnah rasa. serius rasa cam tersekat. ahha

    ReplyDelete
  5. aku rasa mesti ko kincit sikit kan ..kan kan ...

    ReplyDelete
  6. siyes nak tahu..cemana lukis kartun kau ni, aku mcm teruja tengok hahha...

    p/s: kau tak jadi berak?? sadisnya muahahha

    ReplyDelete
  7. haha rasekan,,
    pg tadi sahur mkn berpedasan ke?

    ReplyDelete
  8. hahahaaa...sengal tul ko nie :D
    bolah lak tahan berak..kalau 30 minit perjalanan, rasanya bis 1 kete kene cuci hakhakhak

    ReplyDelete
  9. betul ke dapat bertahan.
    atau dah TERkeluar!
    wahaha XD

    p/s: berak itu penting tahu?

    ReplyDelete
  10. APA KO BERKK KAT KETE ABAH..... habislah ngamuk org tua tu..

    ReplyDelete
  11. ngaku jer la ko dah terkincit lam suar...............

    ReplyDelete
  12. hahaha...kes cirit dlm suar ni mengingatkan kwn cik eva darjah 3 dlu... dia cirit dlm suar, 1 kelas bau!! pastu x nak ngaku. lari blk umh!
    XD

    psst...dia skunk dah jd racer cubprix.. ;P

    ReplyDelete
  13. hahaha, blog ko best!!!, aku tak sedar dah baca 5, 6 entry..

    dulu aku pernah lari marathon pastu panjat pagar rumah, terus masuk toilet berak tak tanggal stokin.. nak cirit punya hal!!!

    ReplyDelete
  14. ahahha... muke tak bertukar jadi biru lakk.. ^_^

    ReplyDelete
  15. wah,suka bc entry letak katon2 ni..

    tq komen di blog td..

    ReplyDelete
  16. haha..
    xleh blah btol..
    2la.. jgn than2 laen kali..
    buang je tros..

    ReplyDelete
  17. damn. haha. kalau nk terberak time dlm exam hall lg shitt rasanya.

    ReplyDelete
  18. haha, itulah pengajarannya...tak pasal2 tercirit dlm seluar..kereta pun berbau plak..

    ReplyDelete
  19. kan dah tercirit.. koh koh koh..

    ReplyDelete
  20. mesti dah tercirit ni..wahaha..sabo~~~

    ReplyDelete
  21. euwww. mesti terberak dlm suar ni..agaga

    xP

    ReplyDelete
  22. roq, best3!! hehe..thn kentut pon sama seksa jgk..haha ;D (thanx sggah blog aku)

    ReplyDelete
  23. hahaha tercirit dalam seluar lettew!!

    ReplyDelete
  24. hahahaha,..dh tercirit ke ni???

    ish3....

    ReplyDelete
  25. owh shitttt la! kita kembar! belog kite serupa..


    semart giler sketch kaw..aku pon ikot tercirit bace ni..

    ReplyDelete
  26. ngahahaha. best siot. tapit pon komen gak

    ReplyDelete
  27. masa ko tercirit tu ada tak ko terpotong / terkemut tahi?

    batal pose! hehe.

    ReplyDelete
  28. huh!! nielah puncanya yg orang selalu bawak keta macam pelesit & cilok2... nak terberak rupanya....

    ReplyDelete
  29. cehh!!busukkk!!hahha
    hang la yang dok meraban..eyuuu~~
    ciritttt!!!

    http://loadingmode.blogspot.com/2011/08/blog-mari-berbincang-secara-sehat.html

    ReplyDelete
  30. bhahaha...oh shiiiiiiiiiittttttt!

    ReplyDelete
  31. haha nasib baik tak cirit. ngahaha,

    ReplyDelete
  32. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
    ”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
    firestartingautomobil.blogspot.com
    bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip periksa kerosakan san servis radiator

    ibarat peristiwa hitam dalam sejarah ni... cirit birit yang memeritkan....

    ReplyDelete

men men komen