Monday, August 22, 2011

bestnye makan plaster ubat.......



ohhhohhhoooiiiiiihhhooiiiii ~ (versi lagu raye)


perghhhhhh!!! sekejap je rase bulan pose ni....lagi seminggu da nak raye kan?...... korang pose penoh tak?? .....sila jangan tanye aku soalan same...hakhak....


ok...entry ni sebenarnye akak aku iaitu Cik Biha Montel yang request.....sampai sakit telinge dow....rase nak bernanah dah asyik dengar dier cakap....."Sapik, buat la entry pasal akak"......grrrrr~


nah, entry yang ade kaitan ngan dier.....kalo nak tau...Cik Biha ni slalu salah cakap.....ayat dah macam ayat macha dah....huhu...kadang rase klakar pon ade....cam situasi kat bawah ni....
punyelah beza panadol ngan handyplast tu.......pon boleh konpius gak...hahahaha
agak2nye....macamne la rase Handyplast tu ek?? mesti ade rase iodine sikit2...hahaha....ntah la.....ade rupe camni tak kalo makan handyplast???

32 comments:

  1. kehkeh,. mau tercekik mkn hendiplas. silap2 msuk sepital.hahah

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    mcm mana boleh tersasul tu

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    handyplast dua biji ! ;p

    ReplyDelete
  4. hehehe..jauh benor perginye..kalo dgn 100+ tu leh thn lg mcm ayah dla..salu je suruh bli air handyplast...hahaha

    ReplyDelete
  5. Hahahha..dlamn sgguh...rasa payau kot.lalal~

    ReplyDelete
  6. hahaha kang tersekat ka anak tekak plaster tu kang!

    ReplyDelete
  7. bukan biskutlah roq...

    so conform xsedap!

    lol :P

    ReplyDelete
  8. comel la lukisan. Buat la komik. :D

    ReplyDelete
  9. lol., ape kate try makan handyplast tuh xD

    ReplyDelete
  10. hahaha.
    nak tau gak rase handyplast tu camne.
    manis ke masam ke. hahaha :D

    ReplyDelete
  11. haha.. kuat perli ea? kakak x marah?

    ReplyDelete
  12. sedap ke handyplast tu? Hahaha..

    ReplyDelete
  13. sedap dowh... ko tak pernah makan ke? handyplast goreng pon sedap..haha

    ReplyDelete
  14. haha, kadang aku pon macam tu, nak cakap benda lain, tapi sebut benda lain, konfiden lak tu, mcm tak sedar tau tak

    ReplyDelete
  15. kakak ko ni pening la ...
    mende la die pk kan ....

    ReplyDelete
  16. ahad lepas akak shopping kasut anak2.. bila nak suh buka selipar asyik laa sebut "bukak seluar".. bukan sekali dua lak tuuu.. haisssshh

    ReplyDelete
  17. mnusia mmg salu buat ksilapan .. hihii

    ReplyDelete
  18. wah...kot nak soh lekat kat pala yang sakit tu okeh la jugak..ni soh makan...

    ReplyDelete
  19. mau kau koma dua bulan kalau makan handyplast.. koh koh koh

    ReplyDelete
  20. kena rebus dulu kot.. -.-"

    ReplyDelete
  21. ha ha ha ha jauh beza bunyi tu ! =)


    get well soon .

    ReplyDelete
  22. makan handy plus bila ada luka kat dalam hati...haha

    ReplyDelete
  23. haha.. elok2 nk demam je nnt tak pepasal kne wat operation kuarkn hndyplast tu

    ReplyDelete
  24. hak ah..jauh gak beze nyer tu..hehe..kemamai la tu..

    ReplyDelete
  25. nganjeng kemainnnnnnnnnnnnnnn kau. wakaka

    ReplyDelete

men men komen