Thursday, August 18, 2011

alahai biskut cornflakes.......



ohoiiiii......


semalam aku ade cakap nak update pasal biskut cornflakes yang x jadikkan??....nah ni aku citer......malas la nak taip...nah gambar2.......sori kartun buruk....aku sketch je....dah x sempat la nak inking...banyak keje nak buat.....wuwuwuw~



Kuih yang aku buat tu bukannye x jadik....cume rase dier tak brape nak lemak2........(ayat kaver tak pandai buat kuih).......kalo per 10....aku bagi 4 jek....hahahah....pasni aku nak carik butter Tatura.....farmcow x best! rase ape ntah....huhuhu kalo x jumpe tatura....pakai buttercup jelah gamaknye......

Tapi aku rasekan....nanti aku malas nak buat dah....last2 beli je...hakhak

26 comments:

  1. hhahahha kesian ko dik... woit dtg umah akak kan arini

    ReplyDelete
  2. ko buat biskut ..aku ni pun tak buat ... hahahha tak reti

    ReplyDelete
  3. Belajar dari kesilapan bro..:-)

    ReplyDelete
  4. 4 je? sadisnyeee.


    gunalah daisy kee

    ReplyDelete
  5. raya lambat lagi
    sempat nak buat lagi

    usha weh..

    ReplyDelete
  6. terer la tu..akak langsung x penah buat kuih...cekodok ada la..

    ReplyDelete
  7. hahaha., xpe weh!
    berguna, 1st try ke?

    ReplyDelete
  8. dlu aku buat kai buttercup sedap jek..nyum2

    tp cara ko cam x sama je gan aku wat,x payah pukul pon tp masak butter n madu tu + gula..nk sdp g campur gan buah ceri/lain2 (kecik2 da siap lam plastik kt kdai)..nyum2

    ReplyDelete
  9. u ni chomel la....
    i just know about your blog today...
    by the way it will be better if u use scs butter
    nyum nyum

    ReplyDelete
  10. ni men rase2 pose ke x ni ???hehehe

    ReplyDelete
  11. rajin benor nko membuat nya...

    zaman sekarang semua ornag buat biskut tunjuk laa...

    ReplyDelete
  12. cuba la lagi..

    jangan putus asa.

    biasalah baru-baru buat tak jadi.

    nnt lama2 mesti dah expert.

    ReplyDelete
  13. kira jadi la tu huhu..sempat makan lagi ta posa ke hape ni ahahha

    ReplyDelete
  14. hahahah..xpe.sbb anda lelaki.sy maafkan.haha
    pkai lah planta..

    ReplyDelete
  15. pandai nyer wat kueh corn flakes haha ;p

    ReplyDelete
  16. HAHAHA, baiklah.. saya juga pernah terjadi seperti itu.

    ReplyDelete
  17. waaaaaaaaah!
    suka la laki rajin try resipi nie!
    teringat hell's kitchen+masterchef..

    ReplyDelete
  18. haha,oi capik,meh beli kuih dgn aku meh

    ReplyDelete
  19. hahhahahaha..aku nak buat kuih sendiri gak, tapi aku takde oven..

    ReplyDelete
  20. knp kene pakai tatura? buttercup xleh ke? =.=

    ReplyDelete
  21. "marjerin dengan planta tu kan sama jer mak?"
    heheheheheh iklan planta

    ReplyDelete

men men komen