Friday, August 12, 2011

Entry meraban sabtu



ohoiiiiiiii~~


2 3 hari lepas aku rase x selese...rupe2nye mau demam da.....alhamdulillah hari ni dah ok sikit.....OK, mari kite mule meraban.....


Meraban Pertame, Aku hapdate blog hari sabtu...........wadefish?? aku pon tak tau knape......lol


Meraban Kedua, Orang cakap kalau demam kene minum air klape....baru cepat sembuh.....walopon takde kajian saintipik....aku caye dow.......selamat aku dudok kampung.....senang carik kelape......Malam tadik, aku nak sangat minum air kelape nak ilangkan demam la kan....tapi xde orang nak tolong potongkan....nak mintak tolong mak tangan mak sakit, nak mintak tolong abah, abah pegi masjid,nak mintak tolong kak biha? takot katenye....nak mintak tolong ciklinn? x payah la....dier potong keledek pon sampai terpotong jari....gulp~


so sape yang boleh tolong??? last2 aku yang kene potong sendiri.......selamatlah aku dikurniakan KUASE BULAN seperti Sailormoon....walopon demam larat jugak aku potong..... "Dengan kuase bulannnnn~, akan memotongmu!~" (nada sailormoon jupiter)


muke je heppy, tapi rase nak pengsan.....

lesung batu sebagai "tenage tambahan"...(tongkat ali bapak sorok)

sangat kemas bukan kelape itu dipotong? hakhak

Meraban Ketiga...... Bercakap mengenai kuase bulan dan sailormonn...mase kecik2 dulu....time2 cuti cam hari nikan........aku suke tengok sailormoon......bukan aku menghayati jalan citer dier pon......tapi aku sangat menghayati dan khusyuk biler tengok PROSES PERUBAHAN dier cam kat bawah ni...
Homaigod.....sexy kan? hakhak....(dasar miang)

Meraban Keempat......Khabarnya Lisa Surihani ngan Yusry nak kawin.......hhmmmmm.....lepas Erra bercerai ngan yusry baru dier dapat anak.....kiter tengok plak hasil Lisa ngan Yusry.......agak2 pregnent tak Lisa? hahaha......Semoge Perkahwinan dorang berkekalan dan dapat anak yang kurang comel dari Mia Sara....sebab ape? sebab anak aku nanti yang comel cam Mia Sara....hahahahah (Muntah Hijau)

Meraban Terakhir........aku tengok ramai pulak peminat Lisa Surihani......tapi aku tak minat sangat ngan dier......aku suke minah kat bawah ni......

Ape? salah ke aku suke pompuan hot yang sediiiikiitttt chubby? huh! Hahahaha

18 comments:

  1. share la siket air kelapa dgn nis...

    ReplyDelete
  2. byknye meraban. by the way, ni bulan pose woi!! aku demam jugak tp mne boleh minum air kelapa skrg ni. sobbsss

    ReplyDelete
  3. baik la merawat
    agar tidak lagi meroyan
    eh! meraban

    skrg aku da tukar
    minat neelofa pulak
    hahaha

    ReplyDelete
  4. tak salah. aku benarkan... hahaahaaahaa...

    'lepas Erra bercerai ngan yusry baru dier dapat anak' - serius kijam stetmen ni hahahahaa

    ReplyDelete
  5. amboi potong buah kelapa samapi urat2 tangan semua keluar..keh keh keh

    ReplyDelete
  6. hot dan sedikit chubby? bunyiknya macam GB.

    hahahaha!!!

    *tp GB sebanyak chubby lah. :p

    ReplyDelete
  7. hahahaha
    tahniah berjaya potong buah kepala eh silap buah kelapa...kekeke

    ReplyDelete
  8. dengan kuasa bulan akan menghukummu sebab minom air kelapa muda sampai mengiurkan aku.
    kehkeh

    ReplyDelete
  9. pergh..kalo demam mmg heaven kalo dpt air kelapa mude..x demam pun best minum tu

    ReplyDelete
  10. Aku suke jugak tgk sailormoon...and aku akan tggu part hero yg slalu dtg tolong sailormoon tu...hahahahahah... =p

    ReplyDelete
  11. tgok la sailormoon kat ntv7 kol 10 pg setiap sabtu..
    tiap2 mgu miss sailormoon..sbb bgun lwt..wehuu..

    ReplyDelete
  12. abg saye cakap, pompuan yg chubby2 ni banyak songeh, banyak cekadak, susah nak bela, kire ikut die je = selalu menyusahkan.

    abg saye yg cakap. peace (^_^)

    ReplyDelete
  13. haha! kau gatal.
    air kelapa kan sejukkk, tu lah demam boleh baik.
    Macam durian, durian panas. air kelapa sejuk. :)

    ReplyDelete
  14. serious meraban lu ni . ha ha .

    tapi agreed , lu potong kelapa tu memang nampak kemas .

    ReplyDelete
  15. tetiba aku teringin air kelapa pepagi nie.. wakakaka..cipan betei...

    ReplyDelete
  16. byk betul meraban kau nih

    dah sihat demam lom :P

    ReplyDelete
  17. rasa pelik bila ada real pic kat blog ni.. hehehehe

    ReplyDelete

men men komen