Thursday, August 11, 2011

janganlah anda berperangai camni...huh!



ohooooiiiiiii~


*srott srottttt....(menyedut hingus masuk dalam idung balik).......wuwuwuw~ aku rase nak demam la ari ni...sigh~


sempena ari jumaat yang mulia ni...aku nak buat entry yang alim2 sikit...(alim ke?)....korang bace je la eh.....yeeha!


Moral of the story??? kalo orang tegur tu kite terime jelah......(ye ke?).....aku pon tak tau.....tapi kalo ikot logik memang xde syaitan kan pose2 ni? knape aku cam jahat jugak je? grrrrr~

Pesanan khidmat masyarakat: Rase nak telan panadol je...tapi batal pose plak nanti.....adehhhh~ srot srot~ baiklah.....renung renungkan dan slamat berblogwalking....adehhhhhh~



18 comments:

  1. Mmg ar setan tak der, tapi paragai setan dan serap dah dlm bdn ko tue..

    ReplyDelete
  2. yeerr

    kalau org tegur tu terima je la

    ReplyDelete
  3. setan tetap ada di mana mana...terutamanya di bazar ramadhan :D

    ReplyDelete
  4. wei setan tu ade je la ...
    meh tgk http://mysweetzlife.blogspot.com/2011/08/salah-faham-mengenai-syaitan-diikat.html

    ReplyDelete
  5. jangan disalahkan syaitan yang dah kena ikat tu.
    haha

    ReplyDelete
  6. huhuhu. sabar jerlah. x pasal-pasal selipar masuk mulut. huhuhu

    ReplyDelete
  7. kan dah makan kasut, batal pose...

    ReplyDelete
  8. belajar utk trima teguran org.. ^^

    then baru tpulang pda diri nak buat atau x..

    ReplyDelete
  9. Hah..degil lagi..keh keh keh..

    ReplyDelete
  10. selipar tu rasa apa yeee?xbatal pose ke?hehehe >.<

    ReplyDelete
  11. sbb yg tggl nafsu kita sendiri, lau ada rasa nak buat jahat tu, mmg kita lah tu, bukan setan. bulan2 ramadan lah kita belajar lawan nafsu sendiri tanpa gangguan. susah kannnn. hee~

    ReplyDelete
  12. hahaha..
    padan muka!
    tp, aku tak suka weyh org yg mguap tak tutup mulut..
    rasa cam tak sopan jah ternganga nganga camtuu..

    ReplyDelete
  13. haaa amek kau . kan dah batal posa tu makan kasut .

    ReplyDelete
  14. hahahaha... akak baru tegur kawan.. dia tweet cakap dah terlajak maghrib, syaitan melalaikan dia depan tv.

    so akak jawab, BULAN RAMADHAN TAKDE SYAITAN NAK HASUT KITA.. hehehe sib baik dia terima jer

    ReplyDelete

men men komen