Monday, December 26, 2011

Ko Tau Tak : Lipas......

owhhhhoooiiii~


Cer tengok gambar2 ni dulu.....



Kalau korang tak tau....meh aku bagitau.......

"IQ lipas boleh mencecah 200 apabila dikejar"

Damn it! aku dah la takot ngan lipas.....IQ natang tu pulak lagi tinggi dari aku....F**k!

ade jugak entry aku lain pasal lipas...nak tau klik bawah ni...


Sekian, fakta ini dibawakan khas kepada anda oleh Proffesor Roq

Sila share fakta ni, kalo nampak lipas bunuh terus! grrrr~


17 comments:

  1. camne la ko blh tkt ngn lipas ni dik oi... ko nmpak dia dr jauh ko sembur ridsect lah... heheheh

    ReplyDelete
  2. apekelas laki takut lipas ni..
    skali hentak hancur lebur
    dgn IQ die skali hancuss

    ReplyDelete
  3. @Fiza

    kannnn...aku pon nak IQ camtu gak..haha!

    ReplyDelete
  4. @hara

    hakhak...nak buat camne....cuak kot!
    haposkan lipas!

    ReplyDelete
  5. perghhh...padanlah lipas pandai dan cepat cari tempat menyorok bila kena kejar..:-)

    ReplyDelete
  6. yup. Memang sangat benci lipas D:

    ReplyDelete
  7. dulu aku BENCI lipas. sekarang aku JELES ngan lipas!!!!

    ReplyDelete
  8. iye-iye je...
    kalo nak amek exam nnti, pegi blaja dengan lipas yang ketakutan. hahaha

    ReplyDelete
  9. kah kah kah..
    aku dah jumpa dua blogger lelaki yang takut dengan lipas.. sorang lagi si Heidi..koh koh koh

    ReplyDelete
  10. confession

    sebenarnya aku takut... lintah. bukan sebab geli, tapi takut masuk dlm punggung ahahahaha

    ReplyDelete
  11. wat??
    xtau plak aku si lipas ni cerdik bila lari
    kalu terbang camner plak:p

    ReplyDelete
  12. eeeiiii.....lipas...kalau aku nampak lipas...aku amik selipar jepun, pas tu ketuk kt lipas tu sampai pecah perut....gile pembunuh aku ni....baiklah bunuh lipas daripada dia terbang kt aku....geli mak kaki dia....eeeeiiiiii.....

    ReplyDelete
  13. Nampak nyer ai lagik bijak dr lipas, sebab banyak dah arwah, harharhar, poyo, kejis

    ReplyDelete

men men komen