Friday, December 9, 2011

Demam dan kucing

Owwhhhhhooooiiiii~


hai....sorry lame tak hapdate........Korang sehat dok? aku dah 4 hari x sehat......demam, selseme, batuk, pening kepala, lenguh2 badan......Pakej lengkap gitu........Tisu dah habis sekotak setengah, asyik lap hingus.....kalo kumpol hingus aku rase dah dekat 1 liter....macam citer sedih jepon tapi versi aku.... 1 Litre of Hingus......

panjang sangat hingus beliau...

Disebabkan x larat nak buat keje....aku pon on9 je la diatas katil... Wah! DIATAS katil.....sasterawan sangat ayat aku....ni mesti pengaruh demam ni........Anyway, time aku on9, banyak pulak aku jumpe gambar kucing yang comel2.....nak tengok dok? nah!...












haish.....walopon kucing2 diatas begitu kiut miut......Hanya Fanadul yang mampu menyembuhkan demam....Dengan izin Allah ....... Eh lupe nak cakap....aku kurang minat kat kucing walopon dorang comel..... aku suke binatang ni.......





sekian....entry merepek ini telah dimerepekkan sewaktu memakan kerepek ........

jangan lupe like ye...hahaha


5 comments:

  1. Comelnya kucing itu.

    Semoga cepat sembuh daripada sakitnya.

    ReplyDelete
  2. aku prefer kucing lagi.. koh koh koh koh...

    ReplyDelete
  3. cepat2 sembuh..! hehe :)
    comel naw kucing2 ituh..ngehehe

    ReplyDelete
  4. comey giler..dah spesis puss in boot hehehe...husky memang sangat gebu bulunya kekeke

    ReplyDelete

men men komen