Sunday, March 4, 2012

Saya ada baby baru....

Owhhhoooiiiiiiii~


Ok...aku tak tau nak pakai ayat ape sebagai introduction..... ari tu aku pergi Downtown Mines....bukan downtown cheras ye...tu zaman sekolah menengah dah bosan da pergi......ok, back to title ..... time jalan2 kat situ tetibe terserempak lak satu kedai jual2 natang ni......tetibe berkenan kat hamster...aku pon beli la 2 ekor....nah gambar.......

Menatang ni kuat berak ngan kencing...cisss

Kamasutra gersang

Makin semak la meja aku......

Nak dijadikan cerita...banyak pulak binatang kecik ni buat hal.....nanti aku buat entry baru...

Aku rase lah kan....binatang ni x memberi inspirasi langsung untuk jadikan aku rajin....dah la tau makan....pastu tido..... pemalas giler owh! (macam tuan dier).....aku ingat nak bela buaya la... pastu bwak jogging...mesti cool giler an? hahaha

nak sekor!

Owh....lupe nak bagitau name hamster2 aku tu..... name yang jantan tu Stan....yang betina name dier Whitney.... busuk giler ar name..hahahaha


sumpah entry ni tak best!....melalot giler.......ok.......nak pergi berak jap dapatkan ilham.....


8 comments:

  1. bela la benda lain,, kucing ke,,nmpk la tuan dia penyayang gile =D haha

    ReplyDelete
  2. bajet best sangat ke bela benda bulu2 ni.....? he he.....

    ReplyDelete
  3. aku memang tak boleh bela natang nie.. kang tak pasal2 aku terpijak lak..

    ReplyDelete
  4. idea yg bernas bela buaya, bagus bagus..hehe :P

    ReplyDelete
  5. roq. whitney tu warna kulit gelap ke?

    ReplyDelete
  6. heheheh... lenkali ko beli je ikan dik...

    ReplyDelete
  7. bila nak lukis2 lagi ?
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. Tak payah lar bg makan, nnti kurang skit berak nya tue.. hahaha

    ReplyDelete

men men komen