Wednesday, March 14, 2012

Kuman Besar Dalam Kasot



Owhhhooooiiiiiii~~


Tetibe aku terase nak hapdate uols........walaupon aku tau kemalasan aku mencapai tahap dewa..... tapi bile hormon2 kerajinan melanda diri, ku gigihkan jua menghapdate blog...(ayat cam cibai)


OK! hari ni nak citer pengalaman yang aku rase pernah gak terjadi kat korang. Biase la, time sekolah rendah, Kasut yang korang kapor tu , biasenye korang main campak2 je pas balik sekolah....betol dop? nak kemas? memang tak dapat la..... Pastu, bila nak pergi sekolah besok pagi, bende ni terjadi kat korang



Bile korang check2....rupe2nye ade menatang ni dalam kasot korang...

Aku pon tak tau motiff natang ni masok dalm kasot..... Ini aku rase beberape sebab dier masuk kasot aku..... yang aku rase la....(bukan mengikut fakta).....

1) Katak tu terpikat dengan bau kaki aku yang harum...
2)Katak tu ingat aku nak main nyorok-nyorok ngan dier...
3)Katak tu menyorok dari Ah Long gare2 tak bayar hutang beli ais krim Espong...
3)Katak tu kene kejar tenuk yang melintas depan umah aku....

Hmmmm....logik kan sebab2 tu? mungkin juga katak tu sebenarnye adalah puteri yang telah disumpah oleh oleh adik laki sendiri gara2 mencuri digimon.......hmmmmmm....


Gah! banyak sangat dah aku merepek ni....saya harap, isteri saya iaitu Sarimah Ibrahim tidak marah kerana menggunakan nama beliau didalam entry ini...





*Pernah kah kasot anda dimasuki katak? jika pernah sila like....haha



13 comments:

  1. kasut aku pernah kena masuk sesumpah kot. lagi geli

    ReplyDelete
  2. ntah ek dh lupe lah dik... tp mcm tak penah kot heheheheh

    ReplyDelete
  3. baru je hari tu menjerit sekuat hati sebab ade bnde mcm ktak dlm kasut sklh . .

    sbnarnye bkn ktak pon, kje kwn, ltak plsatik gula2 die . . tp siryes rse mcm ktak . .

    ReplyDelete
  4. apa kene mngene sarimah & katak? hahahahahaha

    anyway, tahnkzz visiting my blog...

    ReplyDelete
  5. pernah kena gak.. dah buang, esok ada balik. Katak yang sama lak tu. Sengal betulla..

    ReplyDelete
  6. slalu gak kena dolu2, geli bila terpijak sbb dia cm lembab2 je, hehe, pastu keluar bunyik bila kita terpijak, huuuu..meremang badan :P

    ReplyDelete
  7. setakat yg aku ingat tak pernah lagi..

    alasan no. 3 tu paling logik. hahaha.. XD

    ReplyDelete
  8. penah !
    sumpah lepas tuh before pakai kasut mesti cek dulu
    huhuhu

    ReplyDelete
  9. kenapa eh katak suka masuk kasut? sbb member pun pernah kena gak. pelik betul.

    ReplyDelete
  10. sebagai seorang pengemar katak, aku dah kaji dah. Depa nie suka hidup dalam tempat yang sempit dan belam, di waktu malam. Ala - ala warm place gitu. hahaha

    ReplyDelete
  11. katak, lipan, lipas.. menatang tu telah terjah ke kasot sekolah haku dedulooo...
    cipan betol mereke..!

    ReplyDelete
  12. sy seluar kena masuk katak..dlm seluar masa tgh sidai seluar dulu

    ReplyDelete

men men komen