Thursday, March 22, 2012

Kid's Logic : Ikan Mati Lemas...

Owhhhhhooooooiiiii~


Hari ni nak citer sikit pasal pengalaman kecik2 dulu la. Bile pikir2 balik, bongoknye la aku time kecik2. Memang zaman kegemilangan empayar Jahiliah la senang citer. (ayat ape ni?).......


Aku malas nak menaip sebenarnye ni. Korang tengok je la gambar kat bawah ...haha. Ni baru satu je..... banyak lagi peristiwa2 Noob yang berlaku kecik2 dulu.....Nanti aku hapdate agi...


Logik sangat ikan mati lemas kan? Haha!





sila klik like kalo suke :P


14 comments:

  1. lemas dgr sebab ikan tu mati.. hahaha

    ReplyDelete
  2. ikan mati sbb terlebih oksigen..make sense tak?

    ReplyDelete
  3. olo lo..sebab kita suka gajah jee.so letak name gajah..takdaalaaa tuannye pn gajah kn :)# ieqah blog gajah..

    by the way..mmg bengong ahhh tecik lu..heheh peace yaww.ikan lemass mmg dasat laa

    ReplyDelete
  4. hahaha !
    pemikiran kanak2 sangat.
    wakaka :P

    ReplyDelete
  5. logik r weh.. ape lak tak logiknye.. cite spongebob ade pantai dalam laut.. logik je.. lol!

    ReplyDelete
  6. hehehehe comel plak muka cartoon tu hehehe

    ReplyDelete
  7. hai roq! sy bukan setakat singgah..tp follow awk juga sbb katun di atas sgt cute..hehe..thx sudi singgah blog sy :D

    ReplyDelete
  8. lojik lojik..nasib baik cepat tangkap, kehkeh :P

    ReplyDelete
  9. ada pernah jadi la. ikan jerung yg dorang potong sirip dia pastu buang balik dlm laut akan mati lemas dalam tempoh seminggu..sebab takleh berenang.
    so logik jawapan tu~

    ReplyDelete
  10. ikan aku dulu mati tercekik cicak.sekian makseh.

    ReplyDelete
  11. logik gak...hahaha! ikan aku dulu terlebih makan....tu yg mati...sedey..sedey...:(

    ReplyDelete
  12. hehehhehe...nasib xkene tipu..lg sikit jer...comel betul lukisan roq..geram akak tgk

    ReplyDelete
  13. terbaik betul...
    almost kena tipu..wakakakaka

    ReplyDelete

men men komen