Sunday, February 26, 2012

Apabila Orang Asli Menang Kereta Mercedes



Owhhhhoooiiiii~


Ya! Roq kembali dengan perangai hanjeng beliau....malas sangat nak hapdate kan aku? keji dop?


nak share sikit....kejadian ni berlaku time aku nak bergerak balik unibersiti malam tadi.... aku rasekan.... kak Pidah (akak no 3) dah pandai buat lawak....mungkin berjangkit ngan suami beliau kot.... cer tengok gambar...





Apa???? korang tak paham?? cer tengok gambar kat bawah ni....


walaupon wajah makcik wajah2 desa...mak cik ade kerete mercs....ko jeles kan?

Tu la.....orang cakap......tuah ayam nampak dikaki...tuah orang asli nampak di kereta mercs beliau....erk?..... nak baca kisah romantik mak cik ini??.......sila klik sini....

dah baca jangan lupe klik 'like'...kalo suke la...haha






9 comments:

  1. wei roq.... ni la peluang ko nak naik merc... apa lagi masuk line r

    ReplyDelete
  2. pi la ngorat..
    untung2 dpt merc..
    hahah

    ReplyDelete
  3. ngorat la Roq. hehehe. Murah rezeki mak cik nie..:-)

    ReplyDelete
  4. haha.. tu mng bleh la tahan. ce try pkai setahun tgk.. mampu ke x die nk bayar roadtax plus insurance lg. maun pokai die.. :D

    ReplyDelete
  5. hahaha..untung dia...rezeki dia kan..

    ReplyDelete
  6. bro! ni r mase nak gune ilmu ngorat ko.. cepat!!

    ReplyDelete
  7. untunglah kalau dapat ngorat makcik ni. LOL

    ReplyDelete

men men komen