Sunday, July 17, 2011

Bestnye nampak lantai petak petak...ahah!



ohoooiiiii~ (seperti biasa, dalam nada m daud kilau)


owh yeah....buat pertame kalinye entry hari ini berbentuk kartun2 seperti biase gara2 terlampau busy sebelum ni....(ayat macha)....ok...kembali kepada tajuk.....


Masa aku kecik2 la kan....rumah aku x pakai marmar ni semua.......ade lantai simen je....pastu lapik ngan tikar getah....so, sdikit batak la bile nampak lantai yang ade petak2 tersusun ni...Ahah!


*sila ignore kesilapan pada gambar..hahaha

Aku pon x tau apesal.....ble aku nampak je lantai marmar petak2 ni....tak kire la, kat umah orang ke, masjid ke, shopping mall ke, mesti aku rase nak jalan ikot petak2 yang ade tu...demn!
Best gak la jalan dengan beitu "tertib" ni...rase cam berdisiplin giler....kalo petak tu kecik2, siap ade pola berjalan lagi, kadang2 skip satu kadang2 skip dua....ikot mood la. Tapi yang tak tahan, bile aku pegi umah sepupu perempuan aku yang ade marmar, dier siap ajak main Ting Ting lagi.....ikot la stail camne pon...aku join je... (dasar tak matang)...
Ok aku mengaku...best gak la main menatang tu time kecik2......tapi time kecik2 ye.....Tak de maknenye aku nak main Ting Ting  ngan berat 76 kilo ni.....kalo main konpem retak marmar tu....HAHAHA~
*psssttttt....blog mungkin dipdate pas 3 hari gara2 terdapat urusan yang kene dielesaikan..gagaga~


21 comments:

  1. akak sampai ke besar, kalau nampak lintasan zebra mesti nak pijak kat line putih jer, tak aci kena line hitammm... boley gitu?

    ReplyDelete
  2. comeynye katun...wat sendiri ke??? nak belajar!

    ReplyDelete
  3. rajinnya awk melukis..hehe

    jeles2x.. XD

    ReplyDelete
  4. setakat 76 kilo tu..boleh menampung lagi tu Roq. ahha.

    ReplyDelete
  5. hahaha okayy aku ngaku kadang2 aku gi masjid jumpa lantai macam ni, aku melompat2 jugak.. HAHA

    ReplyDelete
  6. hak3.. nsb bek men time kcik2 jew..
    76kg?? men lompat2?? xpcah kot lntai.. stakat bgegar jew haha

    ReplyDelete
  7. comel gile kartun. kemaen pandai lukis sendiri. ehe^^

    header blog ni pun cantek! watermark pun same cantek. camne nk buat gitu ek? maklum la, sy bute it =_="

    ReplyDelete
  8. @Ct Arina

    tu semua ciklinn ngan suami dier buatkan...huhuhu

    ReplyDelete
  9. LOL... this is the common thought for all!

    ReplyDelete
  10. bile dh besar kaki tak muat kat kotak2 tu..huhhu

    ReplyDelete
  11. eyka pon same laa awk..gila la xleh lupa main ting ting ni sampai sekrg..besh laa! :)

    ReplyDelete
  12. sama weyh ! main ting2 , xox , haha ;p

    ReplyDelete
  13. membalas kunjungan roq :)

    owh...guna lantai marmar tuk main tinting eh???

    Senang, x payah lukis line :)
    Da besar2 ni main tinting boleh je. Exercise :P

    ReplyDelete
  14. hahaaa..lawa la kartun nie..
    agaknya boleh tak lukiskan kartun cam muka dkna?? heheee :)

    ReplyDelete
  15. cam the rock blogger ni..
    gua pun suke main ting2 kcik2 dlu

    ReplyDelete
  16. Aku suka jalan ikut petak yang kaler dia kontra dengan kaler utama. aku pun tak tau apa motif buat demikian

    ReplyDelete
  17. lawa r bro kartun2 ni .. aku suka .. hehe
    ko gune ape lukis ni ? hehehe

    btw tak tahan betul la boleh buat main teng teng kt lantai tu ye ^^ hehe

    ReplyDelete

men men komen