Wednesday, July 20, 2011

bapak aku comel....hahaha



ohoooiiiiii~ (salam trademark)


hey2, bertemu kembali didalam sesi uji bakat "siapa comel tengok laptop"......orait....sekarang ni mesti semua orang perasan comel ....huh! secomel comel korang.....baik korang bace entry ni sampai habis dulu... (ayat tuggang langgang)


ceritenye macam ni....aritu aku ngan Ciklinn pergi balik kampung......of kos la budak bername Umar follow sekali...Umar mane?.....umar kat bawah ni......


*gambar ikhsan dari ciklinn

Kebetulan mase kat kampung tetibe umar ni ade mood pulak nak bergambor ....siap macam2 pose lagi dia buat....antara yang paling kiut adalah seperti gambar kat bawah...
Hehehe....comelkan pose tu......nak dijadikan citer, sementara menyuruh Umar buat pose kat atas ni, Tok Hasib pon tolong buatkan gaya......mase tu la aku snap gambar bapak aku yang paling kiut sekali..haha


hahaha...aiseh...rindu pulak kat bapak........

17 comments:

  1. ahahahaha dua2 pun cuten!!Sportingnyer ayah kamu. like2. ={D

    ReplyDelete
  2. kahkahkah!
    comel betoii masuk dlm beg tuuu.haahaa.
    pic last tu pon comellll.hikhik

    ReplyDelete
  3. hahaha..nak suruh anak akak masuk dalam beg cenggitu jugak la....idea baik ni...

    ReplyDelete
  4. cute nyer!!!!! like grandpa like grandson.... =)

    ReplyDelete
  5. hahaha..cute gler.. singgah la.. http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

    ReplyDelete
  6. comei laa gambo yang last sekali..

    ReplyDelete
  7. gile comel gamba dlm beg tu!!!!!!!!!!!111 rase nk culik je. haha

    ReplyDelete
  8. keh keh keh...... sgt comel bapak ku......

    ReplyDelete
  9. Kalau duduk dalam beg macam tu.. senang nak seludup..

    agak kagum pulak aku.. siapa punya idea lah!

    ReplyDelete
  10. <-------budak ni lagi comel lalalalala

    ReplyDelete

men men komen