Saturday, June 11, 2011

The Roq Return..



Ohooiiiii....


huk2.....terase malu giler biler aku dah lame x update blog....follower ade 600 lebih... tapi x update.... pointlesss.....


Serius we....aku busy tahap super...tiap2 hari ade je problem yang ak nak kene solve untok projek yang aku handle skrang.....


walopon aku x letak kat blog....sebenarnye aku dah ade dekat 50 entry yang x sempat aku upload..


teros terang ak cakap...mngkin dalam bulan  8 ...(lepas abes projek), baru aku start bloging kaw2 balik.....


buat mse sekarang.....nak rapatkan balik hubungan ngan follower + join kntest nuffnang sebab duit xde wooo..... orang lain kerje...aku buat projek kat u...maklumlah.....kumpol pengalaman buat modal carik kerje pas grad nanti..hahaha


walopon aku x upload ape2 dalam berape bulan ni ntah...aku sempat ak blajar melukis pakai drawing pad.... (WACOM).... ni lah hasil nyer.......


tapi ni try2 version je....... tapi serius...aku memang busy...sori sangat2.....tengok lukisan kat atas ni pon x sempat nak completekan.....kalo ade time free sikit aku selalu balik umah kak pidah....jumpe anak buah...hilang gak stress sikit2 tengok budak2 ni main..hehe


Ok lah....aku janji aku akan upload entry2 yang best pasni.... buat mase skarang join kontest2 nuffnang nak buat duit sikit...huhuuh..... Peace yo ! (curik line AC)

10 comments:

  1. yeay..ro1 dah kembali..rindu katun2 ko.. :D

    ReplyDelete
  2. lame tol roq cuti..xpe nt dah free blogging kaw2 okeh..rindu dah nk tgk karya2 roq^^

    ReplyDelete
  3. bagus budak ni, banyak pengalaman. cv cantik! :-)

    ReplyDelete
  4. lamanya roq xupdate blog...xpe xpe nnti dah xbz aktip balik yer...gud luck

    ReplyDelete
  5. ooo, busy rupanya, patutlah adiah tuh tak sampai lagi. hehe. xpelah! gud luck ye roq! =D

    ReplyDelete
  6. waaaa, sonok to see u back.....lama giler tunggu roq update......

    ReplyDelete
  7. welcome back bro!! all da best in doing ur project. ;D

    ReplyDelete

men men komen