Saturday, May 12, 2012

Terima Kasih Emak....

Owhhhhoooooiiiii~

Sempena Hari Ibu ni....aku nak buat entry paling special....boleh? walaupon mak aku tak tau pasal dunia siber ni, tapi aku harap mak akan terbaca juga entry ni.

Entry ini dibuat khas untuk Mak kerana telah banyak bersusah payah untuk saya...... Hanya ucapan terima kasih dapat abang ucapkan...


Terlampau banyak pengorbanan yang mak telah lakukan untuk abang. Kalau abang nak lukis satu2 memang sampai setahun lukis pon tak siap..hehe

Terima kasih mak kerana membesarkan abang dengan penuh kasih sayang. Abang Sayang sangat dekat mak :), bagi abang mak adalah ibu terbaik didunia. 

Saya harap ibu2 di luar sana dapat memberikan pengalaman yang sama kepada anak2. Dan anak2, sayangilah ibu anda.

Share this entry to your friends or family to show how much you love your mother. :)



22 comments:

  1. abang, abang ni suwitt lah. hahahaha :P

    ReplyDelete
  2. rindunya kat mak aku tetiba bila baca cara mak kau jaga kau.

    untunglah abang, ada mak baik macam mak aku..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon rindu...mak haku baru je call tadi...sebak plak..huhu

      Delete
    2. terharunya bila baca apa yg ditulis...pengorbanan seorg ibu x mampu kita nak balas kan?? moga semua ibu2 kita dirahmati Allah di dunia & akhirat...Amin

      Delete
  3. sooo sweet..
    tang patah kaki and garu belakang bdan tuh, dah sama dah macam saya dulu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. garu belakang tu memang semua org pon same kot :P

      Delete
    2. abg (anak akak) pon slalu soh garu blkg dia. hehehe

      Delete
  4. :) ibu memang tak boleh diganti..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. aku pon...cume hari ni special sikit :P

      Delete
  6. sedih weyh.

    part yg plg ak rasa part hntr ke sekolah naik basikal masa darjah 1...jauh kot...pengorbanan.

    always make our parents proud of us!! yeah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu....make them proud is the best thing :)

      Delete
  7. mak tanya: bile hari ibu sebenarnya?

    gua: tak kisah laaa bile mak. yang penting tiap2 hari adalah hari ibu. boleh kan?

    mak: ♥

    ReplyDelete
  8. hari2 hari ibu pon boleh...(ape ayat aku ni??)

    13 mei :)

    ReplyDelete
  9. Sweetnye...moga ibu anda tebaca ntry nie....dia pasti terharu....

    ReplyDelete
  10. tiap kali hari ibu pasti akan ada ucapan di telefon buat mak di kampung kecuali tahun ini & tahun seterusnya... sob sob sob. Moga mak bahagia disana.


    setiap gambar di atas akak lakukan pd anak2 setiap hari dengan cara yg berbeza tanpa jemu malah bahagia...

    Moga Roq jadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  11. comelll~
    mak kita pon sangat ohsem! =D

    ReplyDelete
  12. kite pon syg sgt2 kat mak kite. mak kite pon wat pkara yg sama dgn apa yg mak awk wat. skrg kite dah jd mak kpd 2 org hero n sume yg awk lukis tue sumenyer kite wat utk anak kite. i can feel it now! yeahhh

    ReplyDelete

men men komen