Thursday, May 10, 2012

Saya kini memiliki twitter! XD

owhhhhoooooiiiiii~

aku tau aku agak ketinggalan dalam tweet2 ni.....ni pon buat saje2....kalo korang nak kenal aku lebih mendalam, silalah add....cewahhhhhh~

*typo...sepatotnye kacak....button k tak sensitip....:(

ye aku tau, name itu begitu huduh, tak bermakne dan sampah!..hahaha, untuk pengetahuan umum.....name "rogol" adalah name panggilan aku dekat UPM.....untuk menshantekkan name tu, aku pon hedit2 sikit jadilah ROQ.... roq's biggest secret finally reveal.....

TAPI!!! tolonglah....kalo korang terserempak aku kat mall atau lorong gelap....janganlah sebut nickname aku kuat2....huhu....malu seh!....tak ke carik nahas tetibe ade orang jerit "rogol! rogol!"....haha!

owh! satu lagi......sape nak add aku kat fesbuk.....aku akan hanya approve bile korang ade letak blog dekat 'info' korang. Takpon korang ade mutual friend ngan "ayeemayam"  dan "hamzah ian"...... yang tu memang aku approve...huhu

sekian....entry dipetang jumaat setelah selesai mendengar ceramah pas kat masjid. Papehape ntah masjid, orang nak dengar khutbah citer pasal politik plak. boooooo!

17 comments:

  1. aku rasa nama tue tak sesuai laa.. bila aku nak mention ang payah.. kah kah kah.. follower aku ramai gadis gadis sunti.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha! aku tak pakse pon...tapi betol gak cakap ko...hahaha

      Delete
  2. err.. nama tu agak berbahaya bila disebut di kalangan awek-awek..hohoho..

    ReplyDelete
  3. hek elehh...rilex sudey...haha

    ReplyDelete
  4. huh? senget je nama gitu, mcm tader nama lain.
    tapi kalau kau dah suka kan..jadi sebati lah dalam diri kau tu..

    kesian m dauk kilau kesayangan aku ada jugak! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh? ko minat pak cik juling gak ke? yeayyy!

      Delete
  5. untungla kan. boooooooooooooooooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh...jeles la tu...booooooooo!

      Delete
  6. cerita pasal politik?
    tu yang tak best tu.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe.....dah la lame...hampeh toi....puih!

      Delete
  7. dalam banyak2 nickname, apehal rogol gak yang ko gune??
    suspicious betul.. haha. XD

    ReplyDelete
  8. nama kemain lg ye..

    add la sy di norfarizam

    ReplyDelete
  9. name je dah ngeri.. takyah add aku weh.. nanti lari member2 aku.. lol! =P

    ReplyDelete
  10. mak ai,,,seram nye nama...eh,,,rakan upm jugak upenye..sama la kite..hii

    ReplyDelete
  11. kalau macam tu bley la add kat fesbuk, ada mutual friend dgn ayeem! =D

    errr...utk twtter xtao nak folo ke x...hahahaha!

    ReplyDelete
  12. nama tu gilaa laa ! rare ! hahaha :P

    ReplyDelete
  13. tak bape reti nak tweet..


    ahhhh takut ahhhh

    ReplyDelete

men men komen