Thursday, October 13, 2011

Berkayak di Wetland (Putrajaya)

Owwwhhhhhh hhhoooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............(6 harkat)


huarghhhh~  hari ni nak citer pasal pergi berkayak.....dah lame dah aku pergi....tapi sekarang baru nak hapdet.... sampah sangat perangai ko roq...


welll.....seperti biase...Geng2 kaki lepak iaitu Aku, Tonchet, Boyak, Dibah and Kodak memang ellergic giler kalo tak buat aktibiti ketike cuti......kitorang dikenali sebagai DiBeRKaTi....wah....name2 gabungan yang aku cipta, xde kene mengene yang masih hidup ataupon yang sedang sembelit....


eh lupe, mase pergi ni aku ade bawak anak Kak Pidah sorang....name dier afif....adoi...malasnye nak taip...korang tengok je la gambar....

Aku and Afif 

Boyak ngan Kodak....aku tak pasti boyak jual product ape (-.-")

Dibah ngan Tonchet si Power Rangers merah......time ni kat bawah jambatan

Best jugak kayak kat sini....dah beberape kali gak aku pergi, tapi kayak tak banyak, sape cepat dier dapat.......dah pusing2 tasik semua, kitorang decide nak singgah pulau2 kecik kat situ, aku tak pasti berape banyak pulau, tapi aku yakin sekurang kurangnye ade 8 sebab aku ade terbace signboard "pulau ke-8"...banyaknye aku merepek........nah gambar lagi

Time ni baru sampai pulau, sorang je budak kecik...hahah

gambar atas pulau....larat pulak dibah dokong afif

lagi gambar atas pulau.....cube tengok muke afif...
meh aku zoom.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ko buat muke ape afif? hahahaha XD

lagi gambar dorang....semua muke nak tahan panas.....or tahan kentut? entah la

Disebabkan cuace yang panas......ko paham je la kan kalo bawak budak2 ni....ade je alasannye macam kat bawah ni.....
Haish....last2 terpakse la aku balik awal nak mengantor si Afif nu........anyway, it was a great experience with my friends and nephew :)

sape2 nak lepak wetland, roger2 la aku...jom kiter lepak2....ngeh3



PS, sila like kalo suke entry ni....Tee Hee

12 comments:

  1. wah..bestnye aktiviti cmni...

    gambar super awesome!

    ReplyDelete
  2. huhuhu.... rase nak berkayak la lepas tgok gambar ni sume...

    ReplyDelete
  3. aktiviti yang mencabar n hapening..rock steady!

    ReplyDelete
  4. sumpah dah lame giler tak g kayak. rindu ouh Y___Y

    **psst--kim salam kat afif comey ye ude :P

    ReplyDelete
  5. ohh hensemnyer abg roq ... ahakssss

    ReplyDelete
  6. baguih tuller xtvt gini .. akak dah lama tinggalkan xtvt gini yang ada round shopping complexjer...

    ReplyDelete
  7. berani lak kak pidah tu lepaskan afif gi kayak ngan roq eh..kalo kak dee confirm tak dapek..sbb k dee tak pandai berenang..kalaulah kayak tu terbalik..ngeri tau fikir..tp seronokkan berkayak..

    ReplyDelete
  8. jom laaa berkayak kat tasik uia plak..hehehe..tasek teh susu..hahaha

    mmg penat la kayak ni..buleh laa kalo nak bina muscle lengan..

    ReplyDelete
  9. bestnya berkayak..lama tak buat xtvt gini...


    salam, tengs drop by my blog...awat tak follow sekali? huhu...

    ReplyDelete
  10. dkna dah 4 tahun duk putrajaya, tak pernah naik kayak

    ReplyDelete
  11. sonok la pulak menengoknye,. erm bole main terjah je ke kolo nk naik mende tu? teringin pulak,,,

    ReplyDelete

men men komen