Thursday, November 25, 2010

The kentotz

Ape? korang x penah kentot? tipulah!.........haha....
hari ni nak letak post pasal kentot.....siapa yang merase agak loya2 tekak tu sila2lah berwaspada

Kategori2 Kentot

1) Kentut dengan lantang
golongan pengamal kentut jenis ini merupakan golongan yang tidak kisah akan pandangan
orang lain demi mendapatkan kepuasan kentot  
2) Kentut senyap dan menyengat 
golongan ni aku x paham....kentut ciput je bunyi.....tapi bau semerbak!  

3)Kentut......pastu salahkan orang lain
golongan ni memang ramai.....dah kentut tapi x brani nak mengaku.....x sporting betul
macamlah kene saman kalau kentut......XD 
4)Kentut jenis riang
yeah! golongan ni golongan yang gembira apabila kentut......kadang2 mereka menggunakan ketawa untuk mengaver bunyi kentut.....papehape....tapi cool gak....haha
5)Kentut ragu2
merupakan golongan majoriti, kes ragu2 terjadi apabila mereka kurang keyakinan diri dalm bunyi kentut yang bakal dihasilkan.Jadi, mereka kentut dengan sangat berhati-hati...
6)Kentut dalam selimut
errrrr.......aku x pasti kenape dorang buat camni.....sama ada x nak bagi bau kentut tersebar, tak pon nak menikmati bau kentut sendirian....haish~

Jadi! anda tergolong dalam golongan yang mana?
mengaku cepat!
ape sengih2 ? :)

11 comments:

  1. nape kentut ragu² tuh gambonya gegirl?? kena tuka ragu² ke malu² tuh :P

    ReplyDelete
  2. ni lukis sendiri ker??nice la lukisan ni..

    ReplyDelete
  3. hai. tenx jengok blog..

    er, kena pilih jugak ke ni..?
    (mengangguk salah satu dari yg atas)

    ReplyDelete
  4. marya hana: mesti kategori 1 kan...haha

    ReplyDelete
  5. ha3. best la entri ni bro..
    bro, mintak izin ltk dalam blog aku ek, kredit kat blog ni..

    ReplyDelete
  6. sory bro coz sblm ni,
    aku dah letak yg da watermark blog ni.:)

    ReplyDelete
  7. keliru nk pilih mane satu.
    ummm..
    oleh krana mood tgh tamak.
    saya pilih semuaaaaa!!
    ahahaha..gile bangga..
    =D

    ReplyDelete

men men komen