Sunday, August 12, 2012

Life of hamsters : Adakah hamster kentut??

Owwhhhhhhoooiiiiii~



Ok, entry kali ni pasal hamster lagi ...... Mesti ade mulot2 keji yang akan berkata "Asyik2 pasal hamster, bapak busan, takde idea la tu"......ARGHH!!......(bertukar menjadi hulk berbaju melayu)

Bukan aku takde idea, sebenarnye aku da lukis banyak.....tapi hari tu aku sempat scan entry2 pasal hamster sahaja...... sobs2~ :(...... tu pon aku pergi scan kat umah member. kat umah akak aku takde scanner...wuwuwu~ takde ke sape2 nak sponsor scanner?? huhu

Oklah...kembali kepada tajuk entry.....adakah hamster kentut?? untuk mengetahui dengan lebih lanjut...sila tengok gegambar kat bawah ni dulu cam biase.....





wait for it....pfffffftttttt~
Aku pon tak pasti sebenarnye entry ni pasal hamster kentot atopon tuan hamster yang kentut...hahaha
suke entry ni? jangan lupe like ye uols..hehe

13 comments:

  1. Replies
    1. fitnah yang boleh membawa rejam sampai pengsan...

      Delete
  2. kura2 kentut x ek? xprnh nmpk air berbubble2 hehe

    ReplyDelete
  3. aku pun tak tahu hamster bole kentut..

    ReplyDelete
  4. boleh laaa lawan kentut sapa paling busuk..

    ReplyDelete
  5. kentut aku x pernah nampak. tapi kalau bersin, aku biasa nampak la..

    *tak senonoh betul tuan hamster ni. tuan hamster punya kentut, hamster yang dapat nama. hohohoh.. XP

    ReplyDelete
  6. hahahha.. Hamster mulut capoi.. wakakakaka

    ReplyDelete
  7. sila citer banyak2 lagi pasal hamster sbb adik2 sy baru bela hamster..so sonok bace..hehehe.. XP
    tp taw dorang selalu buat aksi superhero bile kena pegang..kelakar tngk..hahaha..

    ReplyDelete
  8. owh,sarang hamster upanya,aku ingatkan scanner depan tu..hahaha

    ReplyDelete
  9. padahal tuan hamster yg kntot! HAHAHA

    ReplyDelete
  10. aku ade terbau something kat sini..

    ReplyDelete

men men komen