Friday, August 10, 2012

Life of hamsters : They are not always cute

Owhhhoooooiiiiii~

ye, seperti yang anda telah dimaklumkan.....entry kali ni akan berkisarkan tentang menatang kat bawah ni...

muke sahaja comel...sebenarnye jahat gak.....

Nak tau sebab ape aku cakap natang ni jahat dan mengerikan?? ko tengok je lah flow gambar kat bawah ni... entry aku memang sikit je ayat2 dier...malas nak taip kannnnn.....haha






*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jadah ape aku buat entry pasal hamster time bulan pose pon aku tak tau.....hahaha








sila like kalau suke yo!




25 comments:

  1. Replies
    1. serious?? kau pgg2 abes bau anak dy hilang agaknye! lol

      Delete
    2. sape suroh mak dier tak pakai perfume...sigh~

      Delete
    3. suppose dy ade perfufe original taw.
      aku x twu la pulak bau dy macam mane,
      bau yg x mngyenangkan mungkin--tu aku pasti ngeh3~

      Delete
    4. cop! baru lepas buka puasa mmg byk typo, sori -_-

      Delete
  2. Replies
    1. bagi....banyak plak....ntah meroyan ape ntah hamster aku...huhu

      Delete
  3. heee, jangan usik anak hamster .. even, sarang dia pon jgn tukar, sampai anak2 dia besar .. hamster sgt sensitif pada bau .. bau yg dia tak cam akan dia makan or gigit ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol2....sangat menyesal aku pegang anak dier...huhu

      Delete
  4. Betul ! 1st time tengok baby hamster teruja la nak pegang2 sekali die makan 2 ekor T___T sedih betul..mama hamster lak akan jadi sangat gangster waktu tu..pfttt~ si bapaknya relax2 je HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin hormon beliau tak stabil...haha.... tapi memang gangster pon..huhu

      Delete
  5. salam...first time singgah. Syabas!menarik la blog hg...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    Haah,memang... Kalau pegang anak hamster,anak arnab yg baru lahir,memang dia baham nanti...

    Kalau manusia macamtu,memang tak bagi org lain pegang baby,haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam....

      arnab pon makan baby dier ke?? arnab bukan herbivor ke?

      hamster omnivor...so....cer caner tu?

      Delete
  7. siyes ke?? gilak ah...makan anak sendiri?? ingatkan haruan je yg makan anak. hoho. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. believe it or not...hahaha

      Delete
    2. nasib baik aku tak pernah nampak kucin aku buat camtu depan mata aku. sebab setiap kali lepas aku dah pegang anak2 kucin tu, mak kucin tu mesti bawak lari bawah katil. nyorokkan anak2 beliau.. ;D

      Delete
  8. Saya dulu hamster. saya hampir memakan anak2 saya. nasib baik bila dah besar saya jadi orang

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape yang ko cube sampaikan ni sebenarnye? haha!

      Delete
  9. HAHA. qie pernah lalui pengalaman yg sama. mama hamster makan anak sendiri. T.T huhuhu~ skg daa x nak bela hamster.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak la....rase nak campak je hamster tu dalam longkang...haha

      Delete
  10. ish..gamaknya dia mam ank sndri..

    ReplyDelete

men men komen