Monday, August 20, 2012

Hari raya yang Cliche


Ooowwwwhhhhhoooooiiiiiiiii~

pinjam anak kak cinda buat first pic...hehe

Pertama kali, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat islam terutama yang membace blog ini....hehe

Entah la...dah besor2 ni raye dah tak berape nak meriah...... sebab2 raya bagi aku dah tak meriah adalah....

1) Nenek belah mak baru meninggal
2) Dah tak dapat duit raye
3) Kene layan budak2 kecik datang umah (suke bikin sepah juga..arghhhh)

Dan setiap tahun juga kami2 menjalani rutin beraya rumah ke rumah yang sama....sigh~ Eh? terbanyak taip plak...nah gambar

Parents yang disayangi :)

Family Kak Lin yang tak bertema

Family Kak Cinda bertema itam merah

Family Kak Pidah bertema merah

Mereka yang belom berkahwin...hahaha

Bersama mak dan anak2 buah

Bermain mercun di rumah nenek belah abah

Salah baling mercun....larikkkk!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ok....nak letak semua gambar memang berat la blog aku neh....so, aku simplified je.... Akhir kata, sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Saya, Roq, ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada mengguris hati atau perasaan terutama melalui kata-kata saya yang kasar dan keji.....huhu XD

Tema raya tahun ni: Zapin peringkat olympic.....kbai...

Selamat Hari Raye semua!!!







10 comments:

  1. Replies
    1. selamat hari raye anisa :)...lame tak dengar kabo

      Delete
  2. Replies
    1. Selamat hari raye suzie comel :)

      Delete
  3. besaq ang nye kerongsang.. hahaha

    slamat raya roq!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti hang jeles kan cimot ngan kerongsang besar bapak aku tuh...haha

      Delete
  4. Selamat Hari Raya ! ehhh beraninya main mercun ek

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya abg roq..
    haha..

    ReplyDelete

men men komen