Wednesday, November 23, 2011

Malaysia Vs Syria.......(Ultras Mechanical datang sorak)

Owhhhhhooooiiiii~


jam menunjukkan pukol 1 pagi ye anak2 sekalian.....seperti biase....aku hapdate ikot mood je....ni pon baru pas balik tengok Malaysia Vs Syria......syangnye kiter kalah...wuwuwuw :(.... 


Aku tak sedih sangat pon Malaysia kalah sebenarnye.....yelah....baru sampai , rehat jap, kene lawan team international plak.....haduiii....kalo aku dah lenguh2 satu badan......


Ape yang aku nampak, Syria main dengan bagus.....pass bola cantik....tapi dorang memang ade advantage dari segi saiz badan.....tinggi2 bai orang dier.....banyak melanc la tu....haha!


ok....banyak sangat dah merepek.....aku ngan budak2 kelas pergi datang sokong......sokong2 kalah pulak...puihhh!.....bayar 20 ringgit.....tapi malaysia kene 2 pulak.....kalo bagi free mesti malaysia menang..haha XD

baru sampai dah amik gambar...

Meriah lite-lite

muke mintak pelempang..haha

bersame penyokong lain

Ultras Mechy!!

Lagi gambar Ultras Mechy

Gambar last

Ok ....tu je........ Kbai~


6 comments:

  1. lawan ngan abam2 sasa....mmg kalah..wuuuuuu..cedeyy :P kempunan ler nak layak masuk olimpik di LONDON tuh..

    ReplyDelete
  2. wah,,jeles la..
    menang ke kalah tetap setia sokong bola malaysia... btul tu, org syria tinggi2, kaki panjang,,

    ReplyDelete
  3. he he.... aku rasa malaysia kalah sebab ko yang pegi sokong. kalau aku yang pi silap2 menangis syria semalam......

    ReplyDelete
  4. wuhuhuhu... tk pe, malaysia tetap di hati..

    ReplyDelete
  5. go go malaysia!

    best tgok bola kt stadium kan? :)

    ReplyDelete

men men komen