Wednesday, August 21, 2013

Benda-benda Bodoh yang menjadi Viral di Malaysia



Ok, entry kali ni  nak cakap pasal bende bodoh yang menjadi viral di Malaysia. Ape itu viral? mohon google sendiri.... aku malas nak mencerite haha

Malas la nak taip ala2 karangan thesis, aku simplified je la, ok dok?

1) 5 day MC..... 


--Entah pape hape ntah minah ni, sakit mate pon nak buat duck face. Ape kaitan ngan batuk pon aku taktau. Alih2 dier buat duck face lagi, fefilling cute lettew~


*this girl try so hard to fit her boobs in the video

2)  Bobo (parody lagu sayang)

--Sumpah, sampai sekarang aku tak paham kenape ramai sangat orang dok sanjung mamat bermuke nelayan k-pop ni.... i mean.... look at him

*kenape ko tak pupus bersame denosor?

3) Minah "aku nak lelaki ber-uang"

--Aku malas nak selidik dengan detail pasal minah ni. Rumours says dier ni tak berape sehat. Ape-pehal pon gigi dier memang menjadi topik hot. Shine bright likka diamond uols.....


*subhanallah~ mohon tak batal pose 6 aku

4) Gwiyomi

-- Bab Gwiyomi ni aku berat sebelah. Gwiyomi yang ok adalah gwiyomi yang dilakukan oleh minah filipin ngan minah bertudung (khas untuk somi dier katenye). Senang citer yang cun2 je boleh buat. yang berwajah setinggan boleh dah nak hentikan niat nak feffiling comel.


*I end up watching her doing gwiyomi 3 times before actually making the gif... so cute... (fap3)

5) Awek kapel seminggu

--Comel juge minah ni.... nak cucuk line terase pedobear pula. Rumours cakap dier dah break up pon ngan boyfren dier .......(*internal evil laugh)...... suke hati ko lah dik, ko nak buat video kapel 5 kali sehari pon lantak ko lah, janji tak terlepas kat tangan2 shahaiton yang nak menjatohkan ko....


*what a waste of all those janjees (janji plural).......janji jangan tinggal solat ye dik

Conclusion

--Perghhhhh!!! wa siap ade conclusion. lu orang ade??. Sindrom Penulisan thesis masih kuat. hakhak. Conclusionnyer, aku rase semua bende2 trending bodoh camni buat wa rase ntah papehape ntah orang melayu. Aku sikit pon tak kisah kalau Ustaz Azhar Idrus ke yang jadi viral, tak pon Ustaz Kazim. At least dapat gak saham pahale. (wa pon tatau tetibe wa berade di mode malaikat hakhak) .

Last but not least, bende2 trending yang bodoh adalah tahi sahaja bagi aku. Sebesar tahi hidung pak cik dibawah ni....


*Owh my godd!!! isn't that thing suppose to come out from your anus??


Eh, da taip panjang2 baru aku perasan tertinggal satu gif.....


*mak cik ni karaoke. tapi video dier tak trending pon. Over pulak mak cik ni. Aku syak dier pergi concert Metallica malam tadi.....








7 comments:

  1. ko tertinggal satu.... cikgu shida!!!!! tak ingat ke lupa kat dia? mentang2 dia tak cantik cam boboi.... hehe

    apapun, gif taik idung tu memang camcelak... sumpah nak muntah!!!

    ReplyDelete
  2. wahhh terus conclusion yer..finding mana??
    research methodology mana?
    hahahaha....
    makcik metalica tu paling best...rockk ooo...

    ReplyDelete
  3. gwiyomi untuk stok comel2 aje..
    terbaik! :P

    ReplyDelete
  4. kenapa mesti time lunch aku baca blog ni T__T
    tak selera dah nak makan kopok lekor sbb gif nose dung ituh..aishhhh

    ReplyDelete
  5. yang hidung tu, world guinness record tahi hidung terbanyak ke?

    ReplyDelete
  6. muahahahahaha. nak gelak ada la baca bende nie. tapi yang paling rase nak lempang gif taik hdg tu. nak t'kelua isi perut ni haaa.

    ReplyDelete
  7. makasih yah atas informasinya, jangan lupa kunjungi blog aku juga.
    QUEENXXX92

    ReplyDelete

men men komen